Red Wing




Har haft svårt att hitta ett par skor till hösten. Modellen har inte varit svår att hitta utan det är snarare färgen. För två veckor sedan tog jag och min kompis hela dagen till att leta skor. På
PUB i sthlm hittade jag denna Red Wing sko, det var precis den modell och färg jag sökte. Innan jag bestämde mig var jag även och provade lite R.M Williams dessa är egentligen skönare men fanns inte i den natur färgen jag sökte. Så det fick helt enkelt bli Red Wing skon, såhär i efterhand kan jag inte mer en säga att det var helt rätt beslut.

Red Wing finns att köpa på 111vox.com

/Eric

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Lester.se har ett stort urval av kängor från Red Wing, bla de som du köpt på PUB

Postat av: pooki

kollat gram kollektionen? jävligt snygga boots där.



http://www.gramdesign.se/



fanns tydligen där på 111vox. 420g skon e fet.

2008-10-06 @ 22:14:39
Postat av: Eric

Lester är en riktigt bra butik, brukar handla där när jag är i GBG. Jag var deras första kund i våras när de öppnade sin webbutik fick ett par skor grattis. Gjorde ett inlägg om det här i bloggen.

Har två Gram skor som jag trivs riktigt bra i, men jag vet inte om jag vill kalla dem BOOTS. Men kollektionen är mycket fin.



/Eric

2008-10-07 @ 17:44:26
URL: http://denim.blogg.se/
Postat av: Calle

Fina boots dude!

Kan man få din email föresten?

har en fråga till dig :P!

2008-10-09 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback