The rugged museum.

Mitt sug efter att få resa till Japan har blivit allt större sista månaderna. I går fick jag även veta att en vän till mig också planerar att resa dit, dock mycket tidigare. (nu vill man verkligen resa) Tror flera av er förstår varför jag vill resa till Japan tänk att bara få kolla in alla butiker som säljer vintage jeans. Kan man få en bättre historia lektion? Detta är ett av alla ställen jag skulle besöka The Rugged Museum Är det någon mer som vill resa till Japan, varför?

/Eric

Kommentarer
Postat av: Douglas

Klart man vill åka till Japan, tror vi delar samma syfte för den resan. Grattis till det nya jobbet föresten låter riktigt sweet. Tror det blir rätt man på rätt tjänst.
Såg du vårat foto galleri som vi inveg i dagarna?

//Douglas

Postat av: Karl

Tja. Trogen läsare av din blog. En sak stör mig dock; snälla sluta särskriv. Det blir liksom inte samma mening när man inte sätter ihop orden. Tack för en go blog annars.

2008-03-04 @ 18:58:28
Postat av: Eric

Douglas: Foto galleriet är riktigt bra, kommer använda det lite som ett lexikon. Er samling har verkligen tagit form, mycket fint. Vi kanske ska planera en resa till Japan?
Karl: Jag tar åt mig. Stavning är inte min starka sida. Det sticker jag inte under stolen med.

/Eric

2008-03-04 @ 20:27:00
URL: http://denim.blogg.se
Postat av: m

hej, apropå ingenting med dethär inlägget. om man är ca 178, vilken storlek skulle du tro att man ska ha i en levis-jeansjacka? tänkte att du kanske visste, du verkar ju kunna denim rätt så bra.
bra blogg btw.

2008-03-05 @ 01:07:49
Postat av: Eric

Är själv 182 cm lång, medium borde bli väldigt bra. Levi's jackan jag köpte är mer en S men fungerar bra. Lite hur man vill bära den.

/Eric

2008-03-05 @ 07:50:56
URL: http://denim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback