Byter Jobb.

Som ni alla märkt har det varit väldigt lite aktivitet på bloggen denna vecka. Veckan har gått i 110 km, det är först nu jag känner att jag hinner sätta mig ner och skriva. Redan förra sommaren bestämde jag mig för att till denna sommar (2008) skulle jag byta jobb. I tisdags var jag uppe i Stockholm på ett möte ett möte som resulterade i att jag från och med i april har en ny arbetsgivare. Kan bara säga att detta jobb har varit lite av en dröm det senaste året, nu är drömmen över och jobbet är mitt. I början av april tillträder jag mitt nya jobb som säljare för Nudie Jeans. Vad nu detta kommer att medföra till denim.blogg.se ska bli riktigt kul att se.



/Eric

Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis till jobbet Eric! kommer passa dig som handen i handsken :)

2008-03-01 @ 10:42:46
Postat av: Jens

Grattis! kunde inte tänka någon bättre person för det j obbet alltså :D

2008-03-01 @ 14:50:22
Postat av: C

Fy fan vad najs :D!
Då ska du jobba i nudie butiken i sthlm?

2008-03-01 @ 17:10:11
Postat av: beppe

C: Snarare åka land och rike runt (nåja den del du blir tilldelad, söder?) och sälja in Nudie Jeans ca 2 ggr/säsong till butiker (läs JC, Solo). Eller?

Btw du lär väl bli kollega med Jerker, Oscar, Axel och Joey nu. Soft!

2008-03-02 @ 01:17:16
Postat av: Eric

Beppe: Det stämmer bra, blir till att sälja in Nudie. Möter man dig på resans gång?

/Eric

Postat av: C

Beppe: aha okej, hörs ju sjukt najs om man gillar att köra bil! Är ju ett drömjobb :)!

2008-03-02 @ 13:17:37
Postat av: Vibecke

Jag har varit där inne ett ehm X antal gånger, de är riktig fin butik med bra personal GO MAN säger jag bara och lycka till :).

2008-03-03 @ 11:35:59
Postat av: Robban

Fan man får gratulera! Hoppas du får de riktigt roligt med axel, jerker, joey och kishti (På denimbirds). Vilken JC-butik jobbar du i nu? Du får gärna svänga förbi JC Västerås om du har vägarna förbi sen. Hare bra /Robban jeansansvarig Jc 132

2008-03-05 @ 12:30:46
Postat av: Eric

Tack Robban! Självklart kommer jag komma in och säga hej när jag är i Västerås. Jobbar på JC 123 Oskarshamn.
Vi ses!

/Eric

2008-03-05 @ 15:02:30
URL: http://denim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback