Göteborg

image604



Det har varit tyst ett par dagar, jag har varit i Göteborg under helgen. Åkte dit för att få komma bort, vi drack och åt gott i två dagar. När jag var i Göteborg i början av december var jag inne och provade dessa Paul Smith skor två gånger men jag köpte dom aldrig. Nu när jag kom dit fanns ett par kvar på halva priset. Å det var min storlek, man ska ha tur i bland. Sen köpte jag mig en ny väska som jag kan använada till att ha datorn i när jag ska till jobbet osv.

/Eric

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefin väska! Varifrån kommer den?

2008-01-21 @ 23:02:46
Postat av: Eric

Den är köpt på Zara.

/Eric

Postat av: Eric

Ola har du hittat några Nudie Masa?

Jag vet ett ställe som har Masa kvar.

Moms
Vasagatan 15
Göteborg
031-7113280

/Eric

2008-01-22 @ 15:13:43
URL: http://denim.blogg.se
Postat av: Ola

Har inte hittat några än...Bor i Malmö så jag får kolla om dom finns där i min strl och om dom skickar. Jag har dock aldrig provat den utan bara Even Steven som jag kan ha i 33x36. Hur är dom i strl? (även i längd) Jag är 1.90 och vill gärna kunna ha ett litet uppvik.

Hur är kvalitén förresten? Jag har ett par LVC 505 i rigid. Hur står dom sig i jämförelse med dom i tjocklek på denimen tex?

Bra jobbat med bloggen! Ska nog ta och lägga in lite jeans i forumet till försäljning;)

2008-01-22 @ 19:56:29
Postat av: Eric

Det är en Even Steven, den är normal i storlek. Jag gick ner en storlek för jag vet hur mycket jag går ut råa jeans. Är själv 183cm och har en 32 längd och ett dubbelt uppvik (kolla bilderna). Har ett par 501 rigid, masan är kraftigare i kvaliteten och tar tid att slita in. Den är svår jobbad men när den släpper som mina gjort nu så kommer slitningarna snabbare och snabbare.
Ja lägg in lite jeans i forumet så det blir lite fart på sidan.

/Eric

2008-01-22 @ 20:24:16
URL: http://denim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback