Dead or Alive

Wrangler: Rope around neck tee. I dag kom dom första Wrangler jeansen (bilder kommer) till butiken, med dom kom denna t-shirt där man använder rope logon på ett nytt sätt. T-shirten fick fram många olika åsikter från mina medarbetare. Åsikterna var mer åt det negativa hållet än åt det positiva. Jag kan förstå dom negativa åsikterna men finner själv mer humor över t-shirten. Men sen har jag sjuk humor också. T-shirten är producerad i ekologisk bomull och kostar 500 kr.


image560
Framsida.

image561
Baksida.

/Eric



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det är rätt smaklöst. tänk på oss stackars traumatiserade människor som har förlorat någon med just den metoden..
kanske lite för sjuk humor :)
/T

2008-01-05 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback