R.M Williams


image587image585
image589

Har haft en hel del problem med den svarta Gant skon jag köpte i September. Så kort efter jul började mitt letande efter en ersättare. Brukar alltid hitta skor jag gillar direkt och denna gång var inget undantag. R.M Williams bootsen är handgjorda och av bästa kvalitet. Precis vad jag sökte, en riktigt sko som klara av ett par säsonger. Skor är som jeans dom blir bara vackrare med tiden. Det finns lite olika modeller mitt val stod mellan blaxland/craftsman. Det fick bli ett par craftsman. Gillar att den inte är rundad framtill. R.M Williams går att köpa på have2have.se.

/Eric



Kommentarer
Postat av: fredrik

r.m. williams är ju sjukt snygga.
sköter man en lädersko så räcker dom mer än bara ett par år. minkfett brukar jag använda på mina läderkängor.dom åldras snyggt men torkar och spricker inte. jag har inga r.m. själv men på adressen som jag länkat så finns det r.m. billigt.
fick hem ett riktigt fynd idag.
ett pat johnson & murphy. skickar över bild en annan dag.

Postat av: Eric

Tack för tipset (minkfett)! Sidan lägger jag till i mina favoriter. Hittade ett par boots jag verkligen gillade.

/Eric

2008-01-12 @ 11:27:48
URL: http://denim.blogg.se
Postat av: James @ A Hume

We have found that for the Swedish climate that the Comfort craftsman and Gardener boot have proved very popular. The Comfort Craftsman has a polishable leather upper and composite non slip rubber sole.



The Gardener boots is a tough duller Vesta leather and have a more sturdy rubber chevron style grip.



Check out our site and look at the product videos for more information and to see the whole boot.



An example can be veiwed watching the comfort craftsman at http://tinyurl.com/comfortcraftsman

2011-09-15 @ 16:30:30
URL: http://www.ahume.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback