G-star på allas läppar.



Reese Classic: 1100:-




Elwood: 1100:-



Jack Pant WMN: 1400:-

Inom Jc pratas det väldigt mycket om G-star. Märket som Jc ska lyfta fram i Sverige. Fast kanske är det G-star som ska lyfta fram Jc i Sverige. Jc ska åter igen bli bäst på jeans och satsar på en del nya leverantörer. Med G-star hoppas man få lite av samma effekt man hade med Diesel i början av 90talet.
Personligen tycker jag dom har roliga detaljer, mycket välarbetade jeans till bra priser. Men jag finner inte känslan vilket beror på att det inte är mitt typ av märke eller min typ jeans

Vad tycker ni?

/Eric

Kommentarer
Postat av: Pontus

Ärade jc-medarbetare. Känns som du läst mina tankar. Jag känner presis likadant. Är kul med nytt märke som växer och inte minst säljer bra hos oss. MEN det känns lite för komersiellt för min smak. Inte rätt känsla helt enkelt.

2008-02-03 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback