Sivletto vs Bayicon-jeans




Sivletto vs Bayicon-jeans



Produktfakta
Selvage denim 14oz
Limiterad upplaga om 100 par
Levereras med en Sivlettobandana(ej fastsydd) och nyckelkedja
Jeansen är normala i storleken, men tvekar du mellan två storlekar rekommenderar vi att du tar den större.
Sanforiserad/ pre ? shrunk denim = krympmån ca 4cm längd. Alla råjeans har denna behandling ( Levis var först runt 1910 med sanforisering) nu är det ?standard?.

I bland händer saker som kan få en på riktigt gott humör. Som till exempel dessa jeans. Jag älskar hela denna 50-60 tals känsla som dom får mig att känna.
Tyvärr är det inte rätt tid för shopping av jeans. Bjuder just nu på lite nya denim böcker på Ebay.
Detta kommer jag att komma tillbaka till vid ett annat tillfälle.

Tack till alla er där ute som läser och följer min blogg. Fortsätt ge mig feedback på bra och dåliga saker.

Gott nytt år på er alla!

/Eric


Kommentarer
Postat av: A

Kan säga att dom är lika nice på som dom är på bild.

2008-01-02 @ 12:06:50
Postat av: Eric

Jag kan känna känslan, bär dom med stolthet A.

/Eric


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback