Grandpa

Var uppe i sthlm förra veckan på lite inköp. Nudie/Denimbirds & G-star stod på dagordningen. Som vanligt blev jag glatt överraskad. Nudie har en ny line som går under namnet Selvage Lab.
Man har gett sex stycken personer på fabriken varsitt par jeans. Dessa jeans har dom fått gå loss på precis hur dom vill. Vilket verkligen gav resultat. När jeansen senare ska produceras kommer dom att slitas och bearbetas  av samma kille/tjej som gjorde första exemplaret. Så det är bara en Kille/tjej som kommer att ansvara för just för sin modell och slitning. En av modellerna får Nudie selvagen med orange linje. Passformarna är dom vanliga exempel Average Joe, Grim Tim etc. Pris från 1800-2500 kr 

Innan mötet hann jag in på Grandpa och det var inte planerat. Väl inne hittade jag ett par sko som föll mig i smaken direkt. Så detta blir mina första höstskor. Känner att jag måste köpa en svart sko med.

  

http://www.hudsonshoes.com/

Kommentarer
Postat av: Malin

hey love. två fina länkar till dig. www.hel-looks.com och www.putfeetfirst.com
kolla! de är fina.
du är min.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback