glömska.

image817



Är besviken på mig själv och det har jag varit i ett par dagar nu. I början av förra veckan hittade jag denna underbara jeansskjorta på ebay, det var kärlek direkt så budgivning påbörjades. Förra veckan var en väldigt intensiv vecka både på jobbet och privat så jag glömde helt enkelt bort denna auktion. I måndags kom jag på att jag bjudit på jeansskjortan men då var det redan försent. Men jag har en aning om vem som kan ha vunnit denna auktion. Douglas, Hampus är det någon av er?

Gul & Blå har blivit uppköpta så även Cheap Monday. Vad är det som händer? Är det positivt eller negativt vad tycker ni?

/Eric


Kommentarer
Postat av: C

hörde att H&M köpte upp cheap monday.
Vet inte om det är så jädra bra faktiskt :/!

Jävligt fet skjorta föresten!

2008-03-06 @ 23:12:56
Postat av: hampus

jo vi bjöd hem den, men åt en polare så den kommer i allafall snart finnas i Sverige.

2008-03-07 @ 12:52:32
Postat av: Joel

Börja använda auction sniper så slipper du sådana här problem i fortsättningen!

2008-03-08 @ 18:35:14
Postat av: Eric

Tack Joel ska kolla upp auction sniper.

/Eric

Postat av: Sofia

Jag tycker att uppköpet är trist.
Cheap Monday ska vara Cheap Monday...
Gul & Blå ska vara Gul & Blå.

Gul & Blå är Cheap Monday och Cheap Monday är H&M..

2008-03-10 @ 18:08:19
URL: http://sofiamarie.blogg.se
Postat av: Mike

Allt handlar om distribution och inte vem som sitter på aktierna, Nike har köpt Converse, Bauer m.m.Volvo är helsvenskt? RoolsRoyce ägs av Mercedes...är inte den här diskussionen lite försent ute. Se på alla bloggar som har outfits från H&M även killbloggar. Maxi-skor blandas med Acne...suck. www.tretton.se

2008-06-03 @ 14:13:51
URL: http://tretton.se/gallery.asp?galleryid=5
Postat av: Roger

Riktig snygg! Vi jobbar på en liknande fast i lamm och ormskinn! Tveksamt om den någonsin kommer att få samma slitna stil. Den kommer dock att hålla ihop bra mycket längre.

2010-06-25 @ 18:42:19
URL: http://www.sandsalt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback