Vintage Denim Complete Book Levis 501 Big E Lee

Gjorde en mycket intressant upptäckt i dag. Vintage Denim Complete Book Levis 501 Big E Lee. Brukar med jämna mellanrum kolla böcker om denim på Ebay. Denna bok/magazin har jag aldig sätt innan. Den släpptes 2003 det var tiden då mitt intresse för denim  just började. Denna säljare har två stycken. Priset ligger på 80$ + frakt 25 $. Känns som om den har mycket bra information, bilder jag alldrig tidigare sätt. Boken är på Japanska men det har jag fler som är. Det som är viktigt är bilderna, årtal då kan man själv jämföra mod och detaljer. Så nu är frågan ska jag köpa den eller avvakta ?



Som om det inte räckte med en bok.

Denim Style Book Vintage Levi's Big E 501xx Lee Jeans



Vintage Denim Military Wear Bible Book Levis Lee Sears








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback