Nudie & Amnesty International

Nudie fortsätter sitt samarbeta Amnesty International. Nudie jobbar i dag med 23 olika länder. Man har valt ut en designer från varje land. Designern har sedan fått skapa en t-shirt som beskriver välden eller dagen för honom/henne. Dom 23 olika t-shirtarna kommer produceras i Ekologisk bomull. Priset kommer att ligga mellan 399-499:- varav 11 Euro går direkt till Amnesty International. Dom olika t-shirtarna kommer att komma ut till butik någon gång under december månad.



image306



http://www.nudiejeans.com/thisisnudie/amnesty.php

Kommentarer
Postat av: jauel

hörru!

jag kom in på din blogg från "fashiontime".
det här är ju en toppenblogg helt klart!
den får bli ett bokmärke :)

vart får du tag i alla snygga jeansskjortor och jackor?

2007-10-26 @ 18:29:23
Postat av: Eric

Jeansskjortor köper jag från lite olika leverantörer när jag är ute på inköp. Har beställt ett par fina skjortor till våren 08. Har även fyndat lite på Ebay, Tradera. Brukar kolla av dom sidorna någon gång i veckan.
Mina jackor letar jag efter mycket på nätet efter som jag bor i en liten stad där det är dåligt utbud. Men även när det gäller jackor så hittar man många när man är på inköp. Ex:
http://www.cphvision.dk/
Kul att du gillar bloggen.

/Eric

Postat av: Anonym

Aldrig hört talas om denna bloggen innan, innan jag läste rundcrantz "cya in 50 year"-inlägg!

Riktigt bra blogg du har! Btw, svara gärna hur mycket nudie bibeln kostade :P!

2007-11-04 @ 22:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback