Lee Vår 2 sommaren 2008

Lee Kille:

 Powell (Låg & Smal). Tvätt: Light Dedayed / 900:-

 
 

Zed Watch (Normal midja, Tight & Rak). Tvätt: Grass Blenched / 1000:-

  

Zed (Normal midja, Tight & Rak). Tvätt Light Dedayed / 900:-

   

Clark (Comfort Loose). Tvätt: Indigo Bleed / 1000:-

Ny Mod: Zed Boot. 

(Zed = Rakt ben / Zed Boot = Bootcut) 

 1000:-

 Greg Shirt / 600   Woody Tee / 350 

Lee Tjej:

Ny mod: Rice Flare. 

(Rice = Rakt ben / Rice Flare = Flare)

   Tvätt: Pale Me Used / 1000:-

 Lynn Narrow  (Låg & Tight). Tvätt: Pure Pitch / 900:-

   
Ny ! Alamo (A-shape) Tvätt: Hayday Worn / 1000:-

    
Maize (Relaxed, Narrow).

   Tvätt: Indigo Bleed / 1000:-

 Randig.  Rutig. Randy Shirt / 500:-

  Hale / 800:-

Peter säljare på Lee 

Dessa bilder är en liten del av Lees vår 2 kollektion. Det är dom produkterna som jag fastnade för på införsäljningen föra veckan. Det har tillkommit ett par nya modeller. Zed Boot & Rice Flare är dom som känns mest aktuella inför hösten 2008. Kollektionen drar som väntat åt det ljusa hållet. Tvättarna i sig är väldigt cleana men har en del effekter ex : skrapningar (laser). I det stora hela en väldigt bra och clean vår 2. Detta levereras till butik April,  Maj 2008.

/Eric

Kommentarer
Postat av: Johnny

Apropå Lee..

Var hittar man en Storm Jacket nuförtiden?

Jag köpte visserligen en av Wranglers motsvarigheter ifrån Sheplers i somras men gillade Lees mycket bättre. Min gamla har hängt med i typ 15 år nu så det börjar bli akut med en ny ersättare.

Mvh

2007-12-24 @ 23:59:10
Postat av: Eric

Om jag skulle köpa en hade jag kollat Ebay. Där finns det Storm Jackets.
Tala om hur det går!

/Eric


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback