vad kan man inte göra i ett par jeans ?

Jag har ett motto och det lyder. Det man inte kan göra i jeans är inte värt att göra. Jag har inte kommit i någon situation en där man inte kan ha jeans. Har du ? Jag har varit på begravning, bröllop och så nu i helgen Brännbolls tunering. Jag sviker inte mina jeans och dom sviker inte mig.
Ni som bor i södra Sverige vet ju själva hur mycket regn det har kommit. Så efter en dags brännboll och en riktigt härlig afterbrännboll såg dom ut så här.                                                               
  


image90

Jag har fotfarande lera under mina naglar.

Det finns fler som verkligen gör allt i sina jeans. Det Canadensiska märket Iron Army har/hade ett projekt som kallas 777  Sju Jeans Sju Månader Sju Liv.
Här kan man följa 7 olika liv och hur dom sliter sina jeans på 7 olika sätt.
Jag fick genast två favoriter kurt och Landon.

Kurt:                  Landon:

Här ser man att det finns fler knäppa människor som inte tar av sig sina jeans i första taget . Det är då jag känner lycka. Det är inte bara jag som har mina ideer.

http://www.ironarmyclothing.com/theironarmy.htm

Läsare: Finns där någon situation där du inte kan ha jeans ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback