Nudie plånbok

Har sedan en tid gått in min underbara Nudie plånbok. Nu börjar den få goare form. Har även upptäckt att dom är heta på Ebay. När en av mina närmaste kompisar fyllde 25 bestämde jag mig för att det var en plånbok han skulle få av mig. Så jag satt vid datorn i en vecka. Slutade på 800 kr men det finns dom som har gått upp så pass högt som 1700 kr. Fråga min arbetskamrat Alex som har missat ett par. Alla över 1500kr strecket. Han var inte så glad på mig när jag kom undan så billigt. Oskar som fyllde 25 var däremot riktigt glad över att ha fått en. Skulle kunna beställt hos Nudie om dom inte vait slut även där . Dom görs bara i en lite upplaga.

Wallet


Kommentarer
Postat av: phet

Hi.

Now,you have nudie wallet v.2 ?

2009-05-23 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback