Höstskor till jeansen.

Har börjat att kolla lite efter höstskor. Det har dykt upp ett par allternativ. Det viktigaste för mig är att dom passar till lite olika jeans och är lätta att sätta färger till. Man märker direkt när dom rätta skorna sitter på foten.

Nr 1: Clark Black (Refined by Bobbie Burns)



Nr 2: Mick Black (Refined by Bobbie Burns)



Finns att köpa på Urbana.se

Nr 3 :Damien Chelsea Black

För bild kolla in www.rokinfootwear.com

Nr 4: Ett ? Vet inte vad jag tycker än. 3/9-07 Har kollat in dom och jag gillar dom inte.




http://www.vagabond.com/vagabond_collection.aspx

Kommer att lägga upp bilder på fler skor som jag hittar och fastnar för. Så får vi se vilka jag inhandlar.

Inköpta skor : Hudsonshoes       





www.hudsonshoes.com

Köpte dessa på Grandpa i Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback